Subject: Ed: Saadan küsimused
From: "Marianne Reinart" <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Mar 2024 09:49:46 +0200

Tere

Palun registreeri.

Tervitades

Marianne

Saatja: Urmas Sadam <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 20. märts 2024 12:13
Adressaat: Marianne Reinart <[email-masked]>
Teema: Saadan küsimused

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp Marianne Reinart

Tallinna Laagna Gümnaasiumis toitlustab lepingu alusel Baltic Restaurants
AS.  Lepingu kohaselt on kool kohustatud kontrollima toitlustamise
korraldamise käiku ja kvaliteeti ning koolilõuna valmistamiseks ette
nähtud vahendite sihipärast kasutamist, samuti menüüde ja tehnoloogliste
juhendite olemasolu, saada teavet valmistoitude energiasisaldusest ning
toitainete ja vitamiinide sisalduse kohta.

Hanke tehniliste tingimustes on sätestatud järgmist: menüüs tuleb iga
toidu kohta välja tuua ka pakutav (lapsele ette nähtud) toidukogus
grammides vanuse grupiti.

Kuidas kujuneb üldse näidisportsjon? Kuidas olla kindel, et välja pandud
näidisportsjon grammides vastab nõuetele? Lisaks küsin, kas toitlustaja on
kohustatud väljastama kooli nõudel tehnoloogilise juhendi?

Lisan juurde menüü.

https://laagna.tln.edu.ee/wp-content/uploads/2024/02/Koolilouna-18.03.-22.
03.2024.pdf

https://laagna.tln.edu.ee/tugiteenused/toitlustamine/menuu/

Lugupidamisega

Urmas Sadam

direktor

Tallinna Laagna Gümnaasium

[email-masked] <mailto:[email-masked]>